Căutăm cooperare B2B. Oferta pentru firme comerciale, magazine online, companii de logistica. Oferta de franciza. Începeți să vindeți mobilă online. Contact: b2b@mebline.ro sau franchising@malys-group.com

Peste 6000 produse direct de la producător

Politica de retur de 50 de zile

Livrare gratuită de la 6000 lei

Acești termeni și condiții se aplică tuturor tranzacțiilor cu NIVISCA RO. Vă rugăm să citiți cu atenție și să imprimați o copie pentru referințe viitoare. Ele nu afectează drepturile dvs. legale. Plasand comanda pe Mebline.ro indică acceptarea acestor condiții.

Acești termeni se pot schimba oricând. Vi se va cere să citiți și să acceptați acești termeni și condiții înainte de confirmarea comenzii dvs.. Vă recomandăm să citiți termenii de fiecare dată când efectuați o comandă pentru a vă asigura că sunteți la curent cu orice schimbare.

 

Politica de comandă

Inainte de finalizarea si trimiterea Comenzii, Cumparatorul se obliga sa citeasca Termenii si Conditiile, confirmand cunoasterea si acceptarea acestora prin bifarea „ Click aici pentru a citi termenii si conditiile şi bifaţi caseta pentru a-i accepta “. Odata cu finalizarea si trimiterea Comenzii, Cumparatorul confirma ca a luat cunostinta si accepta neconditionat: caracteristicile, cantitatile, preturile, Termenii si Conditiile, politica de prelucrare a datelor cu caracter personal si politica de utilizare cookie-urilor.

Erorile tipografice și de introducere pot fi corectate până când trimiteți comanda. Odată ce comanda dvs. a fost trimisă, vi se va transmite o confirmare a comenzii, care vă va comunica detaliile comenzii și numărul de referință, prin e-mail. Acest proces va avea loc indiferent de modul in care comanda dvs. a fost plasată, online, prin telefon sau în magazin. Vă rugăm să rețineți că această confirmare nu constituie acceptarea comenzii.

Acceptarea comenzii și formarea unui contract legal obligatoriu între dvs. și MEBLINE vor avea loc numai la expedierea mărfurilor dvs. Vă vom informa dacă plata dvs. nu poate fi autorizată sau dacă comanda dvs. a fost refuzată.

Plasarea de Comenzi telefonice se realizeaza pe propria raspundere a Cumparatorului. Nivisca Ro nu raspunde pentru eventualele erori de intelegere cu privire la produsele comandate, adresa de livrare si/sau datele de facturare - recomandand plasarea Comenzilor online.

Nivisca RO isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produsele afisate pe Site ca urmare a unor erori tehnice, precum si a celor care din cauza unor nefunctionalitati/erori/buguri tehnice prezinta preturi derizorii sau evident eronate.

 

Preturi si plata

Toate prețurile menționate sunt în RON și includ TVA, dar exclud taxele de livrare și / sau instalare. Prețurile, ofertele și produsele sunt supuse disponibilității. Dacă un articol devine indisponibil, vom oferi o rambursare alternativă sau completă.

Dacă se descoperă o eroare în prețul sau descrierea unui articol comandat, veți fi contactat imediat și vi se va oferi posibilitatea de a continua sau de a anula comanda.

 

Plata se face la trimiterea comenzii

Vă rugăm să rețineți că vom accepta plata numai de pe cardurile de plată înregistrate în Romania; se vor rambursa comenzile efectuate cu un card de plată neinregistrat în Romania si nu ne vom asuma răspunderea pentru modificarea cursului de schimb sau a taxelor bancare / ale furnizorului de plăți în cazul în care acest lucru se va întâmpla.

 

Livrare, retururi și anulări

În general, când o comandă conține mai mult de un articol, toate articolele vor fi livrate în același timp, odată ce acestea vor fi disponibile. Toate termenele de plată menționate sunt aproximative și depind de stoc și locație.

Livrarea nu se poate face decât la o adresă din Romania. Vă rugăm să vă asigurați că există parcări nerestricționate adecvate pentru vehiculele noastre; șoferii noștri sunt instruiți să nu parcheze pe linii duble continue sau în alte zone restrânse; în acest caz livrarea va eșua și va fi percepută o taxă pentru acest lucru. Nu putem garanta plasarea articolelor în interiorul proprietatii, livrarea este garantată numai la ușa de la parter. Șoferul de livrare va evalua situația în momentul livrării și va transporta obiecte în interiorul proprietății numai dacă este sigur ca marfa nu va fi deteriorata in timpul manevrarii.

Toate termenele de livrare sunt de până la 40 de zile lucrătoare.

Toate comenzile de peste 3500 de lei vor beneficia de transportul gratuit.

Vă vom contacta telefonic și prin e-mail pentru a confirma data livrării dvs. După ce data de livrare a fost agreata, trebuie să fiți prezent la această dată pentru a receptiona comanda. Dacă din orice motiv deveniți indisponibil să efectuați receptia comenzii, vă rugăm să contactați departamentul nostru de asistență pentru clienți cât mai curând posibil, în orice caz cu cel mult 48 de ore înainte. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a percepe o a doua taxă de livrare pentru a acoperi costurile livrarii nereușite.

Este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că obiectele comandate vor trece prin toate punctele de acces din casa dvs. Odată ce livrarea a fost făcută la ușa dvs., veți fi responsabil pentru ea. Trebuie să vă inspectați mărfurile și să faceți o notă pe documentul de livrare dacă există deficiențe sau daune. Obiectiunile referitoare la eventualele nereguli si/sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor (cutii deteriorate, sparte, pachete rupte, umede etc.) si a Produselor aferente acestora se vor face in momentul livrarii pe AWB (documentul de livrare) sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare, sau prin refuzul primirii si platii coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte, nu vor putea fi luate in considerare. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna, iar confirmarea o reprezinta semnatura de pe documentele de transport.Este responsabilitatea dvs. să ne informați în termen de 7 zile de la livrare pentru lipsuri sau 48 de ore de la livrare pentru daune.

Nu ne vom asuma responsabilitatea pentru mărfurile raportate ca dispărute sau deteriorate dacă documentul de livrare a fost semnat de dvs. și nu a fost făcută nicio notă. Inlocuirea unei piese sau parti dintr-o comanda, are o durata de livrare echivalenta cu durata de livrare a unei noi comenzi plasate, sau o poate depasi (pana la 50 de zile). Dacă raportați mărfuri ca fiind livrate deteriorate, imagini digitale ale pagubelor vor fi necesare. Nu putem procesa reclamații de daune fără imagini.

Conform dispozitiilor OUG nr.34/2014, Cumparatorul are dreptul sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu neprestat inca (drept de retragere din Contract), in termen de 14 zile calendaristice, fara prezentarea unui motiv si fara a suporta alte costuri cu exceptia celor de livrare.

Costurile directe legate de returnarea Produselor se suporta de catre Cumparator conform dispozitiilor OUG nr.34/2014. Potrivit dispozitiilor aceleiasi Ordonante, in situatia in care Cumparatorul returneaza Produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, Nivisca Ro are dreptul sa aprecieze asupra acestei diminuarii si sa scada proportional cu aceasta suma returnata Cumparatorului.

Puteți anula comanda în orice moment între plasarea comenzii și 14 zile din ziua livrării. Oferim o garanție de returnare a banilor de până la 14 zile de la primirea articolului. Pentru a primi o rambursare completă, trebuie să returnați mărfurile cu ambalaj original în condiții noi și neutilizate. Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul în care doriți să vă returnați produsele pentru orice motiv, trebuie să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți în scris în termen de 14 zile de la livrare. Orice suma plătita va fi rambursata în termen de 14 de zile. Costurile directe legate de returnarea Produselor se suporta de catre Cumparator conform dispozitiilor OUG nr.34/2014. Potrivit dispozitiilor aceleiasi Ordonante, o restituire completă a costului mărfurilor este condiționată în întregime de îndeplinirea condițiilor de mai sus și va fi autorizată numai după o inspecție completă a mărfurilor de către noi înșine. Orice articole returnate care nu se conformează acestor condiții vor fi supuse unei suprataxe sau vă vor fi returnate pe cheltuiala dvs. Saltelele deschise nu pot fi returnate.

În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 zile de la data solicitării returului, sub beneficiul recepției cantitative și calitative a returului. Suma va fi returnata Cumparatorului, prin restituire, in contul bancar indicat de acesta in cererea de retur.

Taxele de expediere și de manipulare ale produsului returnat sunt plătite de vânzător dacă returnarea se datorează unei erori (articol defect / livrare incorectă), în timp ce taxele de returnare datorate schimbării părerii clientului vor fi suportate de către acesta.

Lipsa accesoriilor, deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzul returului.

Ne vom strădui să respectăm orice dată convenită pentru livrare. Cu toate acestea, nu ne vom asuma răspunderea pentru pierderi, costuri, daune, taxe sau cheltuieli cauzate de orice întârziere în livrarea mărfii.

In situatia putin probabila in care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat sau prestat de catre NIVISCA RO, acesta din urma: a. va informa Cumparatorul asupra acestei situatii si va returna Cumparatorului contravaloarea Produsului, prin restituire, in contul bancar din care a fost efectuata plata, in termen de maxim 5 zile de la data la care NIVISCA RO a luat cunostinta de aceasta imposibilitate sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Livrarea se va face doar pe adresa indicată în comanda dvs. originală și receptia acesteia se face pe baza de semnătură.

Conform OUG nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, care aproba ordonanta, "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor."

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice (OUG 34/2014 Art 2 (1) ).

Majoritatea elementelor defecte trebuie produse după raportul făcut de Client in pagina de ,,Plangeri'' care se afla pe mebline.ro sau dupa ce au fost comunicate unui angajat. Va dura pana la 100 de zile să producem elementele + timpul de livrare.

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
  • Produse aduse pe comenzi speciale

 

General

Acești termeni și condiții și toate tranzacțiile referitoare la NIVISCA RO sunt reglementate de dreptul roman și sunt supuse jurisdicției neexclusive a instanțelor romane. Nu acceptăm modificări ale acestor termeni și condiții.

Drepturile dvs. de protecție a datelor sunt prevăzute în Politica noastră de confidențialitate.

Termenii și condițiile suplimentare se pot aplica pentru concursuri cu premii și vă vom face conștienți de acestea.

Acești termeni și condiții acoperă doar MEBLINE.RO. Orice alte site-uri legate de al nostru sunt guvernate de termenii și condițiile proprii. Nu acceptăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru conținutul sau operarea site-urilor web care nu sunt sub controlul nostru. Legea ne obliga să vă spunem că vânzările pot fi încheiate doar în limba romana.

Pentru comenzi care contin mobiler tapitat si pentru scaune cu o valoare de peste 3000 de lei Cumparatorul trebuie sa faca o plata a unui avans in valoare de 20% din valoarea totala a comenzii in contul bancar RO49 RNCB 0072 1717 6094 0001, cont apartinand societatii NIVISCA RO, deschis la banca BCR Romania. Dupa confirmarea incasarii banilor, comanda va fi procesata si se va pregatii pentru a fii livrata clientului.Avansul de 20% achitat pentru mobilierul tapitat si pentru scaune pentru comenzile mai mari de 3000 de lei este nerambursabil daca doriti anularea comenzi dupa plasare.

 

Garantia produselor

In stabilirea Politicilor de returnare si Garantie a Produselor se completeaza cu dispozitiile legale cuprinse in urmatoarele acte normative:

  • Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora
  • Legea nr.363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
  • OG 21/1992 privind protectia consumatorilor
  • OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata
  • OUG nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii

Consumatorul care achizitioneaza Produse, beneficiaza de garantie pe o durata de 2 ani de la achizitionarea acestora, daca produsul cumparat este neconform. Pentru produsele cu o durata medie de utilizare mai mica de 2 ani, garantia este valabila pentru durata respectiva.

 

Urmatoarele operatiuni asupra/cu privire la produse sunt strict interzise:

  • Desfacerea ambalajelor Produselor cu obiecte taioase sau dure
  • Taierea, lovirea sau zgarierea Produselor ori frecarea acestora de alte suprafete
  • Asezarea Produselor la mai putin de 1m de sursele de caldura (fac exceptie piesele de mobilier de bucatarie proiectate in acest scop)
  • Utilizarea sau depozitarea ori pastrarea Produselor in medii umede sau la temperaturi de sub 18 grade ori peste 30 grade Celsius precum si in medii cu variatii de temperatura
  • Curatarea Produselor cu solutii abrazive sau care contin solventi chimici, acizi, petrol, gaz, detergenti sau alcool (se recomanda incercarea in prealabil pe o suprafata mica, ascunsa)
  • Umezirea excesiva a Produselor (se recomanda curatarea Produselor cu o carpa usor umezita intr-o solutie de 50% apa cu 50% sapun lichid cu pH neutru, urmata imediat de stergerea cu o carpa uscata)
  • Dehidratarea pielii (hidratarea pielii cu produse de intretinere speciale este absolut necesara pentru ca pielea sa nu se usuce si sa nu crape)
  • Mutarea Produselor prin impingere, tragere etc. (Produsele demontabile trebuie demontate pentru a fi mutate)
  • Utilizarea Produselor in oricare alt scop in afara celui pentru care au fost proiectate.
  • Instructiuni si recomandari privind utilizarea si intretinerea Produselor
  • Saltelele se rasucesc lunar la 180 grade, iar la 6 luni se intorc pe cealalta fata (fac exceptie saltelele cu utilizare pe o singura parte, care doar se vor rasuci lunar in acelasi plan); se recomanda utilizarea saltelelor pe somiere deschise (lamele, tapitate etc.) care permit aerisirea
  • Cand doriti sa mutati un Produs ce nu poate fi demontat, nu impingeti si nu trageti de acesta ci ridicati-l de la baza
  • La montarea picioarelor unui Produs, acesta se pozitioneaza pe spate, se monteaza picioarele iar apoi se aduce in pozitia normala dorita prin ridicare (solicitati ajutorul cel putin inca unei persoane pentru a putea ridica de la sol Produsul si a evita astfel ranirea dvs sau deteriorarea Produsului)
  • Nu sariti pe Produse (pat, canapea, fotoliu etc.), nu va aruncati, nu va asezati pe brate, nu trageti de subansambluri/perne/decoratiuni si nu fortati mecanismele; nu expuneti Produsele la surse de caldura sau direct la soare
  • Pielea trebuie stearsa saptamanal cu o carpa moale si uscata, iar hidratarea se face la fiecare 2 luni cu solutii de hidratare speciale, incercate in prealabil
  • Respectati interdictiile si recomandarile cu privire la umiditate si temperatura

Produsul este considerat neconform daca nu are aceleasi caracteristici/calitati precum cele prezentate pe site sau inscrise in factura. Raspunderea Nivisca Ro. poate fi angajata daca lipsa de conformitate a produsului apare intr-un termen de 2 ani calculat de la data livrarii si daca Cumparatorul ne informeaza despre aparitia lipsei de conformitate in termen de 2 zile de la data la care a constatat-o sau trebuia sa o cunoasca in mod rezonabil, dar in niciun caz mai tarziu de doua luni de la data la care a fost constatata.

Pentru produsele cu o durata medie de utilizare mai mica de 2 ani, lipsa de conformitate trebuie comunicata pana la implinirea respectivei durate.

 

Informații privind garanția saltelelor:

Designul țesăturii poate fi schimbat.

Salteaua nu poate fi așezată direct pe podea.

Etichetele nu pot fi îndepărtate.

Nu este permisă săritura pe saltea.

Salteaua trebuie să fie întoarsă pe dos de cel puțin două ori pe lună.

Atât materialele naturale, cât și cele sintetice au un miros caracteristic individual care poate fi neplăcut la începutul utilizării.

O eventuală reclamație poate fi respinsă din cauza murdăririi saltelei.

Salteaua este considerată un obiect personal.

Deformarea unei saltele noi cu o adâncime de până la 2 cm este un fenomen normal și nu poate fi tratată ca un defect de producție.

De asemenea, producem saltele în dimensiuni personalizate.

Dupa receptionarea saltelei, daca aceasta a sosit rulata este nevoie sa o desfaceti si sa o lasati pentru o perioada de 72 de ore pe o suprafata intinsa pentru ca aceasta sa revina la forma finala. Dupa aceasta perioada salteaua se poate folosi.

Buletin informativ

Înscrieți-vă la buletinul informativ Mebline, primiți doar informații importante și primiți un cod de reducere pentru cumpărăturile dumneavoastră!