Termeni si Conditii

Acești termeni și condiții se aplică tuturor tranzacțiilor cu MEBLINE LTD. Vă rugăm să le citiți cu atenție și să imprimați o copie pentru referințe viitoare. Ele nu afectează drepturile dvs. legale. Plasați comanda cu MEBLINE LTD indică acceptarea acestor condiții.

Acești termeni se pot schimba oricând. Vi se va cere să citiți și să acceptați acești termeni și condiții înainte de confirmarea comenzii dvs., vă recomandăm să citiți termenii de fiecare dată când efectuați o comandă pentru a vă asigura că sunteți la curent cu orice schimbare.

 

Politica de comandă

Erorile tipografice și de introducere pot fi corectate până când trimiteți comanda. Odată ce comanda dvs. a fost trimisă, vi se va transmite o confirmare a comenzii, care vă va confirma detaliile comenzii și numărul de referință, prin e-mail, acest proces indiferent de vremea când comanda dvs. a fost plasată on-line sau prin telefon sau în magazin. Vă rugăm să rețineți că această confirmare nu constituie acceptarea comenzii.

Acceptarea comenzii și formarea unui contract legal obligatoriu între dvs. și MEBLINE LTD vor avea loc numai la expedierea mărfurilor dvs. Vă vom informa dacă plata dvs. nu poate fi autorizată sau dacă comanda dvs. a fost refuzată, în aceste cazuri va sugeram sa vizitați magazinul nostru pentru a finaliza tranzacția.

 

Preturi si plata

Toate prețurile menționate sunt în RON și includ TVA, dar exclud taxele de livrare și / sau instalare. Prețurile, ofertele și produsele sunt supuse disponibilității. Dacă un articol devine indisponibil, vom oferi o rambursare alternativă sau completă.

În timp ce se depune toate eforturile pentru a asigura exactitatea informațiilor conținute pe acest site, ocazional poate apărea o eroare. Dacă se descoperă o eroare în prețul sau descrierea unui articol comandat, veți fi contactat imediat și vi se va oferii posibilitatea de a continua sau de a anula comanda.

 

Plata se face la trimiterea comenzii

Vă rugăm să rețineți că vom accepta plata numai de pe cardurile de plată înregistrate în Romania, se vor rambursa comenzile efectuate cu un card de plată neinregistrat în Romania, nu vom accepta nicio răspundere pentru modificarea cursului de schimb sau a taxelor bancare / ale furnizorului de plăți în cazul în care acest lucru se va întâmpla.

 

Livrare, retururi și anulări

În general, când o comandă conține mai mult de un articol, toate articolele vor fi livrate în același timp, odată ce toate articolele vor fi disponibile. Toate termenele de plată menționate sunt aproximative și depind de stoc și locație.

Livrarea nu se poate face decât la o adresă din Romania. Vă rugăm să vă asigurați că există parcări și descărcări nerestricționate adecvate pentru vehiculele noastre, șoferii noștri sunt instruiți să nu parcheze pe linii duble galbene sau în alte zone restrânse, în acest caz livrarea va eșua și va fi percepută o taxă pentru acest lucru. Nu putem garanta plasarea articolelor în camera la alegere, livrarea este garantată numai la ușa de la parter. Șoferul de livrare va risca să evalueze situația în momentul livrării și va transporta obiecte în interiorul proprietății numai dacă este sigur pentru ei și proprietatea dvs. pentru a face acest lucru.

Toate termenele de livrare sunt de până la 40 de zile lucrătoare.

Vă vom contacta telefonic și prin e-mail pentru a confirma data livrării dvs., după ce data de livrare a fost agreata, trebuie să fiți prezent la această dată pentru a lua livrarea. Dacă din orice motiv deveniți indisponibil să efectuați livrarea, vă rugăm să contactați departamentul nostru de asistență pentru clienți cât mai curând posibil, în orice caz cu cel mult 48 de ore înainte, în caz contrar, ne rezervăm dreptul de a percepe o a doua taxă de livrare pentru a acoperi costurile livrarii nereușite.

Este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că obiectele comandate vor trece prin toate punctele de acces din casa dvs. Odată ce livrarea a fost făcută la ușa dvs., veți fi responsabil pentru ei. Trebuie să vă inspectați mărfurile și să faceți o notă pe documentul de livrare dacă există deficiențe sau daune. Dacă nu ați primit toate comenzile dvs. sau un articol este deteriorat și ați notat acest lucru în documentul de livrare, atunci este responsabilitatea dvs. să ne informați în termen de 7 zile pentru lipsuri sau 48 de ore pentru daune, de la livrare.

Nu vom accepta responsabilitatea pentru mărfurile raportate ca dispărute sau deteriorate dacă documentul de livrare a fost semnat de dvs. și nu a fost făcută nicio notă. În mod normal, un articol de înlocuire ar dura până la livrarea unei noi comenzi. Dacă raportați mărfuri ca fiind livrate deteriorate, imagini digitale ale pagubelor vor fi necesare. Nu putem procesa reclamații de daune fără imagini.

Puteți anula comanda în orice moment între plasarea comenzii și 7 zile din ziua următoare livrării. Oferim o garanție de returnare a banilor până la 7 zile de la primirea articolului. Pentru a primi o rambursare completă, trebuie să returnați mărfurile cu ambalaj original în condiții noi și neutilizate. De asemenea, putem aranja un serviciu de colectare, taxa pentru colectare este disponibilă la cerere. În cazul în care doriți să vă returnați produsele pentru orice motiv, trebuie să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți în scris în termen de 7 zile de la livrare. Orice sume plătite va fi rambursat în termen de 50 de zile. O restituire completă a costului mărfurilor este condiționată în întregime de îndeplinirea condițiilor de mai sus și va fi autorizată numai după o inspecție completă a mărfurilor de către noi înșine. Orice articole returnate care nu se conformează acestor condiții vor fi supuse unei suprataxe sau vă vor fi returnate pe cheltuiala dvs. Saltelele deschise nu pot fi returnate.

Ne vom strădui să respectăm orice dată convenită pentru livrare, cu toate acestea nu vom accepta răspunderea pentru pierderi, costuri, daune, taxe sau cheltuieli cauzate de orice întârziere în livrarea mărfii.

 

Titlu și risc

Este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că obiectele comandate vor trece prin toate punctele de acces din casa dvs. Odată ce livrarea a fost făcută la ușa dvs., veți fi responsabil pentru ei. Trebuie să vă inspectați mărfurile și să faceți o notă pe documentul de livrare dacă există deficiențe sau daune. Dacă nu ați primit toate comenzile dvs. sau un articol este deteriorat și ați notat acest lucru în documentul de livrare, atunci este responsabilitatea dvs. să ne informați în termen de 7 zile pentru lipsuri sau 48 de ore pentru daune, de la livrare. Nu vom accepta responsabilitatea pentru mărfurile raportate ca dispărute sau deteriorate dacă documentul de livrare a fost semnat de dvs. și nu a fost făcută nicio notă. În mod normal, un articol de înlocuire ar dura până la livrarea unei noi comenzi.

Livrarea se va face doar pe adresa indicată în comanda dvs. originală și nu vor rămâne fără o semnătură.

Titlul produsului vă va transmite odată ce ați primit mărfurile și am primit plata completă și lichidată.

 

General

Acești termeni și condiții și toate tranzacțiile referitoare la MEBLINE LTD sunt reglementate de dreptul roman și sunt supuse jurisdicției neexclusive a instanțelor romane. Nu acceptăm modificări ale acestor termeni și condiții.

Drepturile dvs. de protecție a datelor sunt prevăzute în Politica noastră de confidențialitate

Termenii și condițiile suplimentare se pot aplica pentru concursuri cu premii și vă vom face conștienți de acestea.

Acești termeni și condiții acoperă doar MEBLINE LTD Orice alte site-uri legate de al nostru sunt guvernate de termenii și condițiile proprii. Nu acceptăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru conținutul sau operarea site-urilor web care nu sunt sub controlul nostru. Legea ne obligată să vă spunem că vânzările pot fi încheiate doar în limba romana și că nu se aplică cerințe de depunere publică.